قشنگ من

قشنگ من  

             تو تعریف شب میلاد آوازی
تو خوش رنگی  

                خوش آهنگی  

                                  تو دلبندی  

                                             تو دل بازی 

تو رگباری تو بارونی  

                           بهاری .... باغ نارنجی 

تو یاسی  

            برق الماسی  

                           حریمی  

                                   گوشه ی دنجی
                                                حریمی گوشه ی دنجی ....  

  

هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم اینگونه از عشق پر باشم ... دلم آرام باشد و بی قرار هم!   

 تز رو کم کم شروع کردم . موضوعم رو خیلی دوست دارم.امیدوارم تهش بتونم به جاهای خوبی برسم . فکر می کنم دوباره دلم داره هوس درس خوندن می کنه . بعضی وقتها فکر می کنم دلم می خواهد دکترا بخوانم.هرچند تا این تز به سرانجام برسه  از این فکر ادامه تحصیل بارها موقت بگذرم و دوباره بهش بفکرم ولی فکر می کنم کلا مساله جدی باشه.  

یکی از آرزوهای من این بوده که مدرس دانشگاه باشم. البته تا ده سالگی دلم می خواست خلبان بشم و بعد ها دیگه دلم نخواست! گاهی فکر می کنم هرچه هم حقوق و مزایای کارمندی با رتبه بالا تامین کننده باشه انگار دوست ندارم کارمند باشم. دلم می خواد مدام در حال حرکت باشم.دلم می خواد همیشه دانستنی هام رو در ارتباط با شغل و تحصیلات دانشگاهیم به روز کنم. فکر می کنم دوست دارم در مورد موضوعات مورد علاقه رشته تحصیلی ام مطالعه کنم و کیف می کنم تا یک طراحی یا یک مقاله ای که یک دید جدید به من می ده رو ببینم. دوست دارم تو محیط دانشگاهی باشم تا بتونم با آدمهایی که مرتبط به من می شن علایق سیاسی و اخلاقی ام را محک بزنم... یاد بگیرم و اصلاح شوم و برای جزئی از جامعه  به آنچه فکر می کنم باید برسیم تلاش کنم.    

 

من به سمت آنچه دوست می داشتم ... آن عشق ورزی که می خواستم ... آن نگاه عاشقانه قابل ستایش که در آرزوهایم می پروراندم رسیده ام ... ما در بینهایت نه ...اما رو به بینهایت در حرکتیم ... رو به خدا ...   

 تو صبحی صاحب نوری 

 حریر شبنم جنگل  

عزیزی مٍه ابریشم 

مثه صندوقچه ی ململ 

در این بازار عاشق کش 

                   من از نفرت نمی ترسم 

کنار بوسه های تو  

                     ازاین غربت نمی ترسم
 

تو شمع روشن من باش 

که از این ساده تر باشم  

در این شب های بی روزن  

همیشه خوش خبر باشم 


پ.ن۱: پنجشنبه را مرخصی گرفته ام .. پیاده روی پاییزی خواهیم داشت... خرید می کنیم ... با هم آشپزی می کنیم .. ترانه می خوانیم .. زندگی را زلال تر جاری خواهیم کرد. من با تو دلم راضیست 

پ.ن2: یک کاربرد اینجا ثبت وقایع اتفاقیه هست که بعد ها بتوان مرورشان کرد... چه چیز بهتر از ثبت جزئی از این روزها وقتی دلم می خواهد بیشتر هم بنویسم؟ پس بیشتر می نویسم 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ق.ظ

نری درس بخونی ها..از من بشنو...از من بشنووووو بهزاد جان...همین فوق لیسانس مگه چشه؟؟هوم؟؟؟

ادم وقتی می بینی دوستای قدیمی اینقدر کنار هم شاد و سرحالند ذوق مرگ میشه بخدا...عشقتون مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد