فقط بیست و شش روز!

حالا فقط بیست و شش روز مانده تا پایان آخرین امتحان ارشد ... و من روزهایم را دیگر از نگرانی نمی شمارم .چرا که حالا بیشتر خیالم راحته که وقت به اندازه کافی دارم ... همین که بعد از ظهر ها بعد از اداره تا آخر شب می تونم درسا و مقالات و سمینارام رو آماده کنم و با توجه به کمک هایی که همسرجان بهم کرد و می کنه از این بابت اطمینان خاطر دارم ....  

حالا فقط بیست و شش روز دیگر باقیست تا با تمام وقت و انرژی فقط پیش مهربان بانو باشم و با هم خانه مان را انتخاب کنیم ... با سلیقه خودمان بچینیم و برای یک عمر زندگی پویا سالم و عاشقانه آماده بشیم ... تنها بیست و شش روز دیگر باقیست و من از شوق روزهای بعد از آن این روزهایم را می شمارم... 

شاید داوری سمینارم و نمره ۱۷.۲۵ چندان هم برای من خوب نیست (هرچند اینجا ارشده و مثل لیسانس اونقدرا ساده نیست)  اما همینکه بازهم ریسک کردم و کلی خوشبحالم شد که گذشت راضی ام ... اصولا در این سه ترم به اندازه نوجوونیام توی لیسانس غصه خور (به کسره ر) نمره نبودم .. دیشب خواب دیدم عزم دکترا کرده ام !!!! خیلی سعی کردم بیدار بشم چون اگر بخواهم باید بدستش بیارم و این فاجعه ایست برای من و مخصوصا همسرجان که با تمام صبوری اش دارد روزهای دوری من و درس من را مثال یک هوو تحمل می کندو دم نمی زند و ما البته می فهمیم  

 

کارهای اداره کم کم دارد روال می شود ... امسال من همراه حرفه ای داشتم که با هم همکار شدیم و چقدر خوب و موثر اداره رو متحول کردیم ... من اما سهم کمتری داشتم ....وقتی همراهت تنها رفیق زندگی ات باشد ... عزیز دلت باشد و مامن لحظه هات ... همکار که بانویم باشد کارها هم خوب اداره و سازمان دهی می شن...گاهی فکر می کنم به اندازه سه سال کار کرده ایم .... شواهد و گزارشات و نمودارهای این اواخر نسبت به پارسال هم این ادعا را ثابت می کند ... این را خیلی از مراجعه کننده هام می دونند ... خیلی مردم هستن که بارها منو خوشحال و هم شرمنده خودشون کردن .... و من کیف می کنم تا می بینم یک کار اداری که دو ماه وقت می گرفت حالا در ۵ دقیقه حل می شه و یا زمان پاسخ نهایی به هر نفر هر روز کمتر از دیروزه ... اوه یادم اومد قراره امروز Performance Evaluation  هم بخونم و چند تا شبکه آنالیز کنم .... چقدر حرفیدم ها  

 

پ.ن: هر جا که نگاه می کنم تو هستی ... تو تام و تمام منی ... بی همراهی و همیاری تو نمی توانستم و نخواهم توانست ... دوستت دارم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد