من فقط عاشق اینم

 

حرف قلبتو بدونم

 

 الکی بگم جداشیم

 

تو بگی که نمی تونم

 

من فقط عاشق اینم

 

بگی از همه بیزاری

 

دو سه روز پیدا م نشه باز ببینم   چه حالی داری

 

من فقط عاشق اینم  عمری از خدا بگیرم

 

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

 

من فقط عاشق اینم

 

روزایی که با تو تنهام

 

کارو بار زندگیمو بزارم برای فردا

 

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم

 

بشینم یه گوشه دنج موهای تورو ببافم

 

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم

 

حواست به من نباشه دزدکی تو روببینم

 

من فقط عاشق اینم  عمری از خدا بگیرم

 

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

 

من فقط عاشق اینم  عمری از خدا بگیرم

 

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم   

 شعر افشین مقدم - آلبوم الکی قمیشی 

بعضی ملودی ها و تنظیم هایی که سیاوش می کنه اگرچه شاید تنوع زیادی هم نداشته باشن ولی برای من خیلی خیلی دلنشین هستن ...  

چقدر خوبه صدای مخملی و عاشقانه ای را با دل گوش کنی و غرق در تنظیم و تم موسیقی بشی و تا چشماتو بستی دیگه فرشته تمام عیار فرضی رو جستجو نکنی .... داشته باشیش ... از ته دل احساس آرامش و خوشحالی بکنی ... دل ... آرام ... یک خجالتی ساکت که بهش خوش می گذره و احساس رضایت می کنه ...  

چقدر خوبه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد