عاشقم من

عاشقم من

عاشقی بی قرارم

کس ندارد

خبر از دل زارم

ارزویی

جز تو در سر ندارم 

یه دل بزرگ و پاک و ساده ... یه دل صبور و مهربون ... یه دل همیشه همراه ... دو تا چشم ... یه باغ تماشا ... دو تا دست همیشه توی دستام ... یه نفس ... آرامش ..آرامش ... آرامش دل ... 

من به لبخندی

از تو خورسندم

مهرتو ای مه

آرزو مندم

بر تو پایبندم 

سرگردون دشت شکر خدایم .. بهت زده ام ... چه کم می خواستم ... چه بی انتها به من داد .... 

از تو وفا خواهم

من ز خدا خواهم

تا به رهت بازم جانم

تا به تو پیوستم

از همه بگسستم

برتو بنا سازم جانم 

پ.ن: تولدت بر من مبارک ... این روزها کارهای مهمی داریم ... سال 88 هم به سرعت گذشت ... دفعه بعدی دوباره باید تیتر آخر سال بزنم : سال 88 ! ... با شرح آنچه گذشت وتبیین برنامه های جدیدمون برای سال 89

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد