دیشب مصاحبه بی بی سی با داریوش رو دیدم ... در مورد آلبوم فوق العادش حرف می زد ... داریوش برای من یک صدای عاشقانه زیبا , یک دنیا خاطره و تاریخچه علاقه ام به موسیقی هست ...

صحبتای دیشبش هم مثل همیشه خودش پر رمز و راز و پر از جذابیت بود ...

شنیدن آهنگای داریوش هیجان زده ام می کنه ... مثل یک فیلم بکر یا یک متن جادویی یا مثل شعرهای شاملو برایم گیراست .... 

من کل آلبوم دنیای این روزای من با کیفیت عالی رو برای دانلود می خوام ... هزینه این آلبوم رو هم به قول داریوش به خیریه باید پرداخت کنم .... کسی لینکی داره آیا؟؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://gahi.blogsky.com

سلام گلم کجایی؟!!!!!
من که می دونم. ولی نمی گی دوستان نگران می شند. حالشون خوبه گرفتاری های زندگی مشترک وقت نمی ذاره ......



بهزاد: :دی
خب حالا دو روز تعطیل شده فردا می یام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد