حالا

حالا من و تو شروع کرده ایم ... راه پر آرامشی را که در هر نفس - در هر نگاه ... عشقی را در پس زمینه ذهن لحظه هامان - در خاطره رفاقت بی حدمان - ژرف و ظریف و عمیق بسط می دهد.  

حالا من به دیدنت - به بوئیدنت - به سکوت مهربان و شیطنت معصومانه ات دل باخته ام ... خو کرده ام ...راضی و آرام شده ام . 

حالا قلبم از من راضی - روحم از من پران - من از تو عاشق و خدابرای تو ما را نوازشگر... از ته دل با دست مهربانی ... 

 

حالا خدا در خانه ما - خانه ما در بهشت - بهشت در قلبها و بر لبهامان و حقیقت در پس آن همه پرسش برای یافتنت در ضمیرم روشن ...  

 

....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

س

ناشناس چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

قلم بسیار شیرینی دارید، تبریک می گم

ممنون

نرگس چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

مبارک باشه عروسی اتون...انشالله سالهای سال با خوشی کنار هم زندگی کنید و همچنان عاشقانه هم رو دوست داشته باشید..بخشید دیر خدمت رسیدم برای تبریک...درگیر تحولات جدید زندگی بودم... به سارا عزیز سلام برسون و امیدوارم روزگار همیشه بر وفق مرادتون باشه...مواظب همدیگه باشید

سلام
مرسیییی
من و سارا همیشه به وبت سر میزنیم و اخبار مربوط به تحولات جدید زندگی نرگس و امیر حسین رو می خونیم. هر دو خیلی خوشحال شدیم که همه چیز براتون اکی شده...
ما با خوندن اخبار پیشرفت شما خوشحال می شیم.ما همیشه به یادتون هستیم و آرزوی شادی و سلامتی و پیشرفت هر لحظه تون رو داریم.
شما هم مراقب همدیگه باشید خیلی زیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد