امروزماموریت هم تمام شد ... همه چیز خوب بود جز این که تو نبودی ... و احساس دوری از تو گاهی بغضی می شد ... پنجره هتل رو به گنبد و بارگاه امام رضا باز می شد ... شب اول نشستم توی پنجره ... رو به حرم ... حال و هوای خاصی داشتم ... از خدای خودم در حضور او خواستم تا همیشه سلامت و شاد و راضی باشی ...  

از فردا باید باقیمانده کارهامون رو دوتایی انجام بدیم ... چیزی تا آخرین یکشنبه دوست داشتنی سال نمونده .... تو دل نگرون کارهایی ... می خواهی از من پنهان کنی ... اما نمی توانی! ... مگر من توانسته ام از تو حرف و احساسم را پنهان کنم؟ ... امشب بازم کنار زنده رود وقتی سکوتمون را به هیاهوی مرغای مهاجر سفید بخشیده بودیم فهمیدم چقدر دلم آروم شده ... با داشتن تو چقدر دلم مطمئن و ذهنم سرشار شده ... من همانگونه که دوست داشتم عاشق شدم ... و تو ... فرشته زیبایم ... با مهربانی و گذشت و صبر و متانتت تمام قلب مرا فتح کردی ....  

با تو احساس می کنم بزرگتر شدم ... کامل تر ... آرام تر و مطمئن تر ....  

 

پ.ن:من دلم بهار می خواد ... هرچند هم می خوام این روزا زود بگذره و هم می خوام حالا حالا ها تمام نشه .... 

 

چون صید به دام تو به هر لحظه شکارم
ای طرفه نگارم
از دوری صیاد دگر تاب ندارم
رفتست قرارم
چون آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم
تا دام در آغوش نگیرم نگرانم
از ناوک مژگان چو دوصد تیر پرانی
بر دل بنشانی
چون پرتو خورشید اگر رو بکشانی
وای از شب تارم
در بند و گرفتار بر آن سلسله مویم
از دیده ره کوی تو با عشق بشویم
با حال نزارم ... باحال نزارم
برخیز که داد از من بیچاره ستانی
بنشین که شرر بر دل تنگم بنشانی
تا آن لب شیرین به سخن باز گشایی
خوش جلوه نمایی
ای برده امان از دل عشاق کجایی
تا سجده گذارم... تاسجده گذارم
گر بوی تورا باد به منزل برساند
جانم برهاند
ورنه ز وجودم اثری هیچ نماند
جز گرد و غبارم... جز گرد و غبارم

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.ghaemshop.com

سلام وبلاگ خوبی داری به من سربزن
www.ghaemshop.com
www.citycenter.blogsky.com

یک عدد محسن پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://blog.karenjak.com

سعی کنید بیهوده برای دیگران دعای خیر کنید. بس جنون آمیز زیباست .
؛کارنجک؛

hamid پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://landofdownload.co.nr

دوست عزیز
وبلاگ سرزمین دانلود با بازدید بی سابقه ی ۲۵ هزار عدد در هفته اول کار خود
مایل به تبادل لینک با شماست.

برای اینکار لینک مارا با عنوان سرزمین دانلود در وبلاگ خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید ما ظرف حد اکثر ۶ ساعت لینک شمارا قرار خواهیم داد

وحید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از2 روز پیش راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و25 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

نرگس سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

آخیش...من میدونم همسر جان شما وقتی شما ماموریت بودی چه حالی داشته..من از ماموریت اینقده بدم میاد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد