تولدت مبارک!

همیشه امیدوار بودم در این دنیا بین این همه آدم فرشته ای هست ... فرشته ای که تمام آرامش های آبی دنیا رو با خودش می یاره ... یه بغل مهربونی ... یه دامن پاکی پر از عطر خواستن .... فرشته ای که شادی بودنش برایم بهترین دلیل خواهش بودن باشه ... چقدر گشتم و گشتم ... و در عین خستگی جستجوهایم تو در نگاه خسته و منتظرم سبز شدی ...  

خدایا ... تو خوب من را به این دنیا فرستادی تا فرشته نجات من باشد .... تا از همین جا سعادت و خوبی را درک کنم ... تا با آمدنش بلاوقفه لبریز زندگی شوم و هر لحظه در برابر قدرت آفرینش ات تعظیم کنم ... 

مهربانم ... آغاز دوباره ات مبارک ... 

 به پای همه خوبی هایت .... برای همه برکت و آرامشی که به من هدیه داده ای دستانی دارم تنها پر از عشق و خواستن ... و روحی پر از سعی فهمیدن - مراقبت و درک بهترین ها و عزم توانی تا تنها آنچه را انجام دهم یا از آنچه باز دارم که ما را به سعادت برساند .... 

تولدت مبارک بهانه قشنگم .... 

دوستت دارم.

 

آره پیروز شدم  -  قلب غم رو شکستم  

قصر عشق رو فتح کردم  -  تو دلش نشستم 

به فلک چیزی نگفتم ... نکنه چشم بزنه؟ ؟!!

عهد و پیمونی رو که با سادگی های تو بستم ...

نه گلایه نه شکایت  -  نه یه بغض بی نهایت  

یه شروعی تازه دارم  -  یه ترانه یه حکایت 

صاف و ساده  -  پاک و معصوم 

عشق رو تو چشات می دیدم 

واسه ی به تو رسیدن دیگه هیچ غمی ندیدم  

می خوام حال برش کنم  - سفر به شهر عشق کنم 

فرمانده باشم تو خوشی  - زندگیم رو بهشت کنم

آره فرداها قشنگه  - دل واسه فردا خیلی تنگه 

دل دیگه قهرمان شد - با غصه ها می جنگه ....

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

تولدش مبارک بر خودش و تو :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد