این روزها در کنار همه شادی هایش ... که حقیقتا این روزها را هیچ وقت به خواب هم نمی دیدم! ... عمدا خودم را به چالشی می کشم ... شاید از ترس از دست دادن این روزها!! ... به دنبال تبیین اصول و بنیانی میگردم تا گرداگردش هر لحظه بیشتر زندگی کنیم ... بیشتر احساس زنده بودن و عاشقی بکنیم ... ما ایده هامون رو با قدرت هرچه بیشتر برای هم تشریح کردیم و نگاه طرف مقابل رو پردازش کردیم ... من خوب می دونم چه اتفاق خوبی برای ما افتاده ... برای ما همه چیز درست هست ... همه چیز ... دو فکر همسو ... دو قلب با یک خاستگاه .... اما چیزی که می خواهم بگویم راههایی هست تا از آفات و انحراف های این اتفاق بزرگ جلوگیری کند ... من عظمت این روزها را خوب می فهمم ... و مراقبت از آنها و فراهم آوردن ملزوماتی که هر لحظه ما  بالنده تر و پویا تر شود را بسیار مهم و حیاتی می دونم .... البته ایمان .. پاکی .. نجابت ...فهم و عشق بزرگی که داری دلم را امن خیالم را راحت کرده .... ما دلایل خوب مشترک و محکمی برای زندگی داریم .... من ایمان دارم دنیا را با تمام خوبی ها و سختی هایش پذیرفته ایم و بستری برای برکت و عشق و خوشبختی برای ما فراهم است ... مادامی که سادگی.. صبوری و تمام عشقمون رو مراقبت کنیم ...

من امشب بعد از جدایی از تو فقط این ترانه را گوش دادم ... زمزمه کردم ...  و می نویسیم:

 

بیا بنویسیم روی خاک - رو درخت - رو پر پرنده - رو ابرا

بیا بنویسیم روی برگ - روی آّب -توی دفتر موج - رو دریا

بیا بنویسیم که خدا ته قلب آینه است

مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است

با همیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست

اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست

با صدام میام . همه جا تو رو مینویسم 

 

 روی اینه ی گریه هام گونه های خیسم   

 

 ای که معنیه اسم تو آسمون پاکی  

 

ریشه ی صدام نبض عشق زیره پوست خاکی
 

توی خواب خاک - ریشه ها - موسم شکفتن 

 

هم صدای من می خونن وقت از تو گفتن 

 

چشم بسته ام رو تو بیا به سپیده وا کن 

 

با ترانه نفس هات باغچه رو صدا کن  

 

بیا بنویسیم که خدا ته قلب آینه است

مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است

با همیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست

اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست

با صدام میام . همه جا تو رو مینویسم 

.....

 

 روی اینه ی گریه هام گونه های خیسم   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد