خاصیت عشق

محراب نگاهت ... نماز عاشقی من و تمام معصومیت گم شده ام که یک جا به بطن روح و جانم  القا می شود .... با تو احساس خوشبختی می کنم ... احساس رهایی ...  

خدایا ... من خوابم یا بیدار؟ ... تو به من یک فرشته دادی تا همین جا بهشت را ببینم ... خدایا اگه خوابم بیدارم نکن!  

 

و تنهایی من، شبیخون حجم تورا پیش بینی نمی کرد... و خاصیت عشق این است... 

  

پ .ن : امشب زیاد پیاده روی کردیم ... خستت کردم ... تازه با اون همه پیاده روی پا زدن قایق هم بود! .. راستی تو چرا اینقدر خوبی؟ ... من هم می خوام برای تو خوب ترین باشم ...  سعی می کنم ... خیلی سعی می کنم ...      

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://s-shahrokh.blogsky.com

ازعشق بگو تا عاشقتر بشی وما رو هم همین طور.ممنونم

نسیم سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://matrokeh.blogsky.com

خوشبختی رو حس کردن عالیه...با عشقت خوشبخت باشی

نرگس سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

:دی هوراااااا ادم دلش قنج میره... میگم پیشنهاد میشه روزای اول زیاد پیاده نبریش تا مثل من سه ماه بعد از پیاده روی فراری اش کنی...میگی نه از امیرحسین بپرس ببین چقدر من فراری شدم از پیاد ه روی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد