چون تو یگانه میشوم

 

تازه نیم ساعته که رسیدم ... فکر مقاله های این هفته وادارم کرده بیام نت... هفته جدید از همین حالا برای من شروع شده ... تو اتوبوس چند ساعتی خوابیدم بسه! ... البته الآن دارم اینجا می نویسم!

 روز سختی بود ... کلاسها به واقع سخت و سنگین بودن ... مخصوصا کلاس دکتر لطیف که اصلا فکر نمی کنه من باید فردا صبح زود سرکار باشم و تازه کلی هم وقت کم می یارم تا آخر هفته ... مقاله پشت مقاله و تازه شاهکار هم دارن ... پیاده سازی الگوریتم روتر ... یه کد نویسی واقعی!!!  

 ولی من کم نمی یارم ... همیشه مالتی پروگرامینگ زندگی کردم ... و حالا که تمام تمرکز و توانم رو جمع کردم تا بزرگترین برنامه هام رو همزمان پردازش کنم ... دقیق و محکم پیش بینی اینجا ها رو هم کردم ... اگه بخوام تبلیغ واسه خودمو کوتاه کنم باید بگم همیشه همه به پشتکار و صبوری و اعتقادم به کاری که می کردم اشاره کردن و من هم باورم شده که اینطوری ام!!! اما کلا فکر می کنم توانایی خوب بودن توی روند برنامه هام رو دارم ... 

  

این هفته باید پروژه اداره رو شروع کنم ... باید دو تا مقاله رو ترجمه کنم و آماده شم برای سمینار ... این هفته باید برم تهران کارت پایان خدمت رو بگیرم ... این هفته ... این هفته برای من و تو روزهای مهمی داره ... خیلی مهم ... 

   

خوب من.... با عشق تو چیزی کم ندارم ... برای یک عمر مهربانی و عشق و صبوری ... یک عمر همراهی و ساختن یک دنیا پویایی و عشق و وفاداری در کنار تو آماده ام ...

 

 

همیشه از نگاه تو با تو عبور میکنم  

از این که عاشق توام حس غرور میکنم

دوباره با سلام تو تازه تازه می شوم 

 با نفس ساده تو غرق ترانه میشوم  

با تو ستاره میشوم  

با تو ستاره میشوم

با رفتن تو هر نفس بغض دوباره میشوم 

ناجی شام شوکران با دل عاشقم بمان  

به حرمت حضور تو  

چون تو یگانه میشوم   

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
M یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

It's unbelievable that you're such a liar like this...!!!ooo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد